Subject: FW: Riigitee 8 Tallinn−Paldiski km 11,0-14,0 Tähetorni−Harku lõigu ja Harku eritasandilise ristmiku ehituse ehitusloa menetlusse kaasamine
From: "Elle Tamm" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 7 Jan 2025 08:39:48 +0200

Palun registreerida.

Lugupidamisega

Elle Tamm

Projektijuht

planeerimise osakond

+372 559 76 476

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>

Transpordiamet

From: Mittal Marko <[email-masked]>
Sent: Monday, January 6, 2025 2:11 PM
To: Elle Tamm <[email-masked]>
Cc: Rasova Olga <[email-masked]>
Subject: RE: Riigitee 8 Tallinn−Paldiski km 11,0-14,0 Tähetorni−Harku lõigu 
ja Harku eritasandilise ristmiku ehituse ehitusloa menetlusse kaasamine

Tere!

17.08.2023 on antud projekt kooskõlastatud. Saadan uue vastuse, kus 
kooskõlastame ehitusloa menetluse.

Lugupidamisega

Marko Mittal

Projektijuht

AS Connecto Eesti

Tuisu 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5560 9436

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

From: Elle Tamm <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, January 6, 2025 1:45 PM
To: Mittal Marko <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Cc: Rasova Olga <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Riigitee 8 Tallinn−Paldiski km 11,0-14,0 Tähetorni−Harku lõigu 
ja Harku eritasandilise ristmiku ehituse ehitusloa menetlusse kaasamine

Tere,

18.11.2024 saatis AS Connecto Eesti manusesse lisatud eitava seisukoha 
riigitee 8 Tallinn−Paldiski km 11,0-14,0 Tähetorni−Harku lõigu ja Harku 
eritasandilise ristmiku ehituse ehitusloa menetluses, viidates vajadusele 
projekt eelnevalt ELASaga kooskõlastada.

Kas tegemist võib olla eksitusega, kuna kirjaga 17.08.2024 AS Connecto Eesti 
juba kooskõlastas sama projekt (vt manus)?

Lugupidamisega

Elle Tamm

Projektijuht

planeerimise osakond

+372 559 76 476

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>

Transpordiamet

From: Mittal Marko <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, November 18, 2024 11:17 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Cc: Rasova Olga <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Riigitee 8 Tallinn−Paldiski km 11,0-14,0 Tähetorni−Harku lõigu 
ja Harku eritasandilise ristmiku ehituse ehitusloa menetlusse kaasamine

Tere!

Edastan ELASA poolse vastuse.

Lugupidamisega

Marko Mittal

Projektijuht

AS Connecto Eesti

Tuisu 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5560 9436

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

From: Viilop Margot <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, November 11, 2024 2:40 PM
To: Mittal Marko <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >; Voronin Erkki <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Riigitee 8 Tallinn−Paldiski km 11,0-14,0 Tähetorni−Harku lõigu 
ja Harku eritasandilise ristmiku ehituse ehitusloa menetlusse kaasamine

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, November 11, 2024 2:39 PM
To: AKTSIASELTS TALLINNA VESI <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; OÜ 
Strantum <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Aktsiaselts 
KOVEK <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Energate OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; UTILITAS TALLINNA ELEKTRIJAAM OÜ 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Telia Eesti AS 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Elektrilevi OÜ 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Elering 
AS <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; AS Gaasivõrk 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Esmar Gaas OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Enefit Connect OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Tele2 Eesti AS <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Riigi Infokommunikatsiooni Sihtasutus 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Aktsiaselts Harku Karjäär 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; M.V Wool AS <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; aktsiaselts Harju Elekter <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Riigimetsa Majandamise Keskus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Adven Eesti AS <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Lansec Tele OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Greenenergy Data Centers OÜ 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; MCF 
Group Estonia OÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; AS 
Connecto Eesti <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Veski Market 
OÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Riigitee 8 Tallinn−Paldiski km 11,0-14,0 Tähetorni−Harku lõigu ja 
Harku eritasandilise ristmiku ehituse ehitusloa menetlusse kaasamine

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigitee 8 Tallinn−Paldiski km 11,0-14,0 Tähetorni−Harku lõigu ja 
Harku eritasandilise ristmiku ehituse ehitusloa menetlusse kaasamine

Registreerimise kuupäev: 11.11.2024

Registreerimise number: 8-1/21-298/19332-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.